marialejdestad

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Rubrik saknas

Av Maria - 27 maj 2011 16:57

Har ju inte uppdaterat på några dagar och ni kan väl gissa varför. Vi kom iväg till London! :D Vi hade det grymt roligt och jag ska berätta mer senare. Vi shoppade och hade det awesome. Men vi missade vårt flyg hem, så vi var tvungna att vänta på nästa flyg (13 timmars väntetid) som vi dessutom var tvungna att betala 1000 spänn var för.. Jaja. Vi hade det kul :D BIlder kommer..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 13 augusti 2011 04:21


Jag byter bloggportal hela tiden typ, det vet jag. Men nu tänker jag iallafall prova på att blogga på myshowroom istället. Än så länge så gillar jag bloggportalen, men får väl se. Gillar bloggplatsen också, men vill prova på något nytt :)   Här h...

Av Maria - 1 augusti 2011 14:12

tjutju!   Gårkvällen var riktigt mysig. Åkte till Nacka o träffade brudarna, och vi drog ut till ett berg o fiskade. Vi kom precis i tid till solnedgången så det var riktigt mysigt. Ja, kan väl inte säga något annat än att det var en härlig kväll...

Av Maria - 31 juli 2011 19:19

Tjatja! Kom hem från Öland igår, känns skönt. Det var riktigt dåligt väder den sista dagen asså, menmen. Det har varit några härliga dagar där iaf! :D Har hängt med lite polare o med familjen. Igår kom Emma, Jonatan & Romeo hem till oss. Romeo blir...

Av Maria - 24 juli 2011 15:31

Tja! Sitter just nu bredvid min pappa på bussen påväg till Öland. Det är lite tröttsamt att sitta på samma plats o göra ingenting i typ 6 timmar. Menmen :) typ två o en halvtimme kvar tills vi är framme. Yeahhhhh! Kommer hem på lördag iallafall, o på...

Av Maria - 22 juli 2011 23:22

TJO!   Kan ju börja med att säga att HP and the deathly hallows part 2 var typ helt awesome!!! Många gillar den inte av någon anledning, men jag tyckte att den var grym! :D Perfekt avslut på HP-triologin. Förresten är det inte alls för långt kvar...

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards