marialejdestad

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Maria - 10 maj 2011 17:58

Nu när solen är framme nästan hela tiden lägger jag bloggen åt sidan. Skulle aldrig passa som storbloggare, man är liksom hellre ute i solen än sitter på bloggen liksom. Aja, bloggarna kommer ändå dö ut snart. Dom enda som är framgångsrika är Kenza och Blondinbella typ ;)


Vad har jag gjort då? Inte mycket faktiskt. I helgen chillade jag rejält. I fredags hos Frida och i lördags hos Madde. I söndags minns jag knappt vad som hände, antagligen typ ingenting. Har träffat Sara o Linnea också under veckan, planerat en riktigt rolig sak som jag verkligen hoppas blir av!!! :D


Både idag och igår har det varit strålande väder här i Stockholm. Det har blivit lunch utomhus med Frida och Mimmi, riktigt härligt!! :D Idag hade jag på mig min nya fina blommiga klänning. O så ser man folk som går med jeans o koftor typ, fy va varmt!!

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards