marialejdestad

Alla inlägg under maj 2011

Av Maria - 30 maj 2011 22:44

Jag tror inte jag har fattat hur nära det är till sommarlov. Fick reda på några slutbetyg idag. Det är inte många skoldagar kvar alls nu. Typ 2. Så jävla awesome :D

Vi gör ju inget vettigt i skolan just nu heller. Bara betygsnack o sånt. Eller imorgon ska jag göra sista grejerna typ. Men det är riktigt nice. Och på onsdag nästa vecka drar vi till Rhodos. Sen är det sommarlov. OCH SEN SISTA ÅRET I GYMNASIET. so freaking awesome <3

Av Maria - 27 maj 2011 16:57

Har ju inte uppdaterat på några dagar och ni kan väl gissa varför. Vi kom iväg till London! :D Vi hade det grymt roligt och jag ska berätta mer senare. Vi shoppade och hade det awesome. Men vi missade vårt flyg hem, så vi var tvungna att vänta på nästa flyg (13 timmars väntetid) som vi dessutom var tvungna att betala 1000 spänn var för.. Jaja. Vi hade det kul :D BIlder kommer..

Av Maria - 23 maj 2011 20:42

Jag är lite halvdeprimerad asså! Fast samtidigt taggad. Kan ni gissa varför?


Jag, Sara, Linnea och Charlie ska till London imorgon och komma hem på torsdag. Men just nu är det inte säkert. En vulkan har ju fått utbrott på Island och kan precis som förra året drabba flygtrafiken. Känns skittråkigt :( Känns lite spännande/jobbigt också, flyget går 9.40 imorgon från Skavsta, eller SKA gå, och vi vet inte säkert än. Vi får helt enkelt se.


Håller på o packa lite nu iallafall, o Linnea kommer hit lite senare. Fy, jag uppdaterar väl senare.

Av Maria - 20 maj 2011 14:22

Tjenatjena! Nu sitter väl alla och sjunger på låten Friday av Rebecca Black gissar jag på? Eller inte.. Det var en riktigt chill skoldag idag och efter skolan blev det tacobar till lunch med brudarna! Härlig fredag! :D


Nu ska jag skriva lite på en uppsats, och sen åker jag och träffar Sara o Linnea! Vi ska grilla och ha en chillkväll.


  Nu sitter jag och myser med lilla Frasse! :)

Av Maria - 20 maj 2011 09:00

Första delen då!! Woho!


Innan jag dör ska jag åka till USA
Varför? Jo, dels för att jag vill få chansen att möta både Miley Cyrus och Justin Bieber personligen, det skulle vara så jävla coolt! Ni kanske tycker jag låter fånig nu, men jag tror att alla har någon idol som dom väldigt gärna vill träffa IN PERSON liksom!

Men jag vill även åka dit för att jag tycker det verkar vara en sån cool och vacker stad. Skulle lätt kunna typ tåg/billuffa runt i USA, åka runt i massa delstater. Några ställen jag vill besöka är New York, Tennessee och Arizona.


   

Av Maria - 20 maj 2011 00:41

Kände för lite ändring i bloggen och därför har jag skapat en ny kategori!


Kategorin heter "Innan jag dör ska jag...", och ni kan nog lista ut vad jag tänkte med den. Lite då och då uppdaterar jag om vad jag vill/ska göra innan jag dör. Jag har en del saker! Vad skulle ni gissa på?


Ställer in ett tidsinställt inlägg som kommer imorgonbitti med första! Spännande va :D

Av Maria - 19 maj 2011 19:34

Ni listade säkert ut vad jag ska göra för något nästa vecka, när jag la in bilder ;) Jag ska nämnligen åka till London! Det ska bli så jävla roligt :D Har velat åka dit i flera år nu men det har aldrig blivit av. Och nu blir det äntligen av!! :D

Åker som sagt med Sara, Linnea o Charlie, det kommer bli galet nice!! :D Längtar som tusan. Bara några dagar kvar!   


    Hur ska det här gå...

Av Maria - 19 maj 2011 17:30

Tiden går väldigt snabbt, och det är typ tre veckor tills jag går ut tvåan. Känns ju som att jag gick i typ sexårs nyss. Eller trean, då jag precis börjat i en ny skola. Eller när jag började i dramaklassen i sjuan. Eller balen i nian. Eller skoavslutningen i nian när vi släppte ballonger. Men nope, nu går jag andra året på gymnasiet och jag får jämt frågan "Vad vill du göra när du blir äldre då?". Ja, inte fan vet jag.


Lite blandade bilder

                

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards