marialejdestad

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 31 januari 2011 22:06

Jag är helt fast i One Tree Hill igen. Det känns som jag är med där, samma som när jag ser Twilight eller OC. Kollar på OTH varje dag nu som ni få som läser min blogg har sett, och jag blir lycklig när dom är lyckliga, rädd när dom är rädda, glad när dom är glada, ledsen när dom är ledsna. Som nyss, när Whitey berättade för Nathan att han fick jobb på nåt college som basketcoach, o att Nathan får spela för honom där, o han har haft det fett jobbigt de senaste veckorna... Hahahah. Åh så töntig jag är. Någon som känner igen sig?

Av Maria - 31 januari 2011 21:55

Det är typ så min kväll ser ut. Är tillbaks i skolan nu, så nu är jag back on track. Har pluggat en del ikväll, o tog en paus o gick o träffade Sandra. Vi gick inte den vanliga promenadvägen.. hahah! Men vi gick till hemmakväll o köpte chips o cola, o nu ska jag kolla på OTH en stund :D Har typ 1 avsnitt kvar av säsong 4. Det går fort när man har roligt :) hahah!

Av Maria - 31 januari 2011 20:33

Mål, drömmar och önskningar. Jag har väl inga direkta mål i livet, som många andra har. Det enda jag verkligen drömmer om, det är att skapa en egen familj :) Flytta hemifrån också, inreda min egna lägenhet. Men annars har jag faktiskt inte så mycket mer drömmar eller liknande. Klart man har drömmar som att träffa ens favoritkändisar och sånt, men det hör inte riktigt in här tror jag. Jag tolkade "dag 4" som vad mina mål/drömmar/önskningar inför framtiden är. Och det har jag nog svarat på tror jag. Så gott jag kunde iallafall haha.

Av Maria - 30 januari 2011 21:15

Jag hade glömt bort 25-dagarslistan lite, men här kommer iallafall dag 3, och det handlar om min favorit årstid.


Som många andra älskar jag sommaren. Att få gå runt i converse och andra söta skor varje dag, inte alla jobbiga vinterkläder och sitta ute i solen. Det måste ju vara det bästa som finns. Att ligga vid stranden o sola, att kunna springa ner o bada när man blir för varm. Och att bli brun!!! Åh. Sommaren är nog min absoluta favoritårstid. Allt är så jävla mycket bättre då. Dock är ju vintern också hur mysig som helst, fast det är väl bara julen & allt julfixande som jag tycker är mysigt iförsig. Längtar till sommaren   


  

Av Maria - 30 januari 2011 21:10

Inte för att jag är helt frisk, men jag orkar inte sitta inne längre, så imorgon ska jag till skolan. Har saknat mina vänner ju   


Solsidan ikväll var lika rolig som alltid, och kvällen ska avslutas med några avsnitt från One Tree Hill.

Av Maria - 30 januari 2011 19:18

Middagen var jättetrevlig. Mamma hade lagat god förrätt och varmrätt! Så blev det lite mandeltårta till efterrätt. Det var jättetrevligt faktiskt.    Dom träffar jag gärna igen hihi.


Om en stund ska Emma & Jonatan komma hit verkar det som, trevligt det med. Vi ska väl kolla på solsidan o ha det trevligt   Men fan, har lite One Tree Hill-abstinens, nu var det flera timmar sen jag såg ett avsnitt. Blir galen! Hahah.

Av Maria - 30 januari 2011 15:20

Kan börja med att skriva att min gammelfarmor Bertha fyller 101 år idag. Så grattis till henne   


Vaknade upp ur en sjukt konstig dröm, kan inte ens förklara den haha. Och jag är fortfarande fett sjuk. Har galet ont i halsen och näsan är täppt som jag vet inte vad, det hjälper inte med varken att snyta sig eller med nässpray. Åhh fyfan   


Har kollat lite på One Tree Hill nu också, jag vet, jag har blivit beroende igen. Är det någon mer som älskar One Tree Hill där ute???

Fast nu har vi "middagsgäster", snarare brunchgäster. Annas kompis med familj är här. Hoppas ni har en bra söndag :)

Av Maria - 30 januari 2011 00:19

Filmen Marmaduke var faktiskt riktigt söt. Owen Wilson var tydligen rösten till hunden (Marmaduke) som filmen handlar om... Hahah! Men filmen var jättesöt. Mysig familjefilm   


O så nyss så gick filmen Så olika på tv, o den ville mamma och Anna se. Den var bra! :D Så det har alltså varit en riktigt myskväll med några filmer, tacos till middag och mys med mamma&lillasyster.


Är fett trött, och har sjukt ont i halsen. Så jag tänkte kolla lite på One Tree Hill och somna till det nu tänkte jag :D Hoppas ni haft en kul eller mysig lördagkväll. Godnatt!   

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards