marialejdestad

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Maria - 10 april 2011 20:53

Familjen är hemma, det är söndag, jag är trött. Alltså blir det en chillkväll :) Big Brother börjar om fem minuter, och det är ju söndagsfinal, så någon åker ut idag. Är det Roddan eller Patrik? Hoppas Patrik åker, visst han är snygg, men gud vad tråkig han är!! Roddan är lite störd men sjukt skön hahah.


Sen tänkte jag skriva lite om tattoos. Tänkte ju göra det förut men glömde helt bort det. Tjohooooo. Puss på er, nu börjar BB

Av Maria - 10 april 2011 19:52

...att jag bloggar så mycket... Det blir liksom FÖR många inlägg. Hahah skämtosido. Det har varit en rolig helg så jag skyller på det. Min familj har varit på Öland så jag passade väl på att ha lite vänner här hemma, i fredags. Det var grymt kul, och det blev rätt sent höhö. Eller tidigt, beror på hur man ser de. ;) I lördags så var jag grymt otaggad på allt, köpte pizza till middag o satt o chilla. Så kommer Frida o Freja hem till mig, o de får med mig till fest i Nacka. Det var askul där också, han som vi var hos bodde riktigt fint. Ascoolt. Det var en riktigt rolig kväll hahahh.


Helgen har helt enkelt varit riktigt lyckad, o jag loooovar att bilder kommer.

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards