marialejdestad

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Maria - 22 juli 2011 23:22

TJO!


Kan ju börja med att säga att HP and the deathly hallows part 2 var typ helt awesome!!! Många gillar den inte av någon anledning, men jag tyckte att den var grym! :D Perfekt avslut på HP-triologin. Förresten är det inte alls för långt kvar nu tills den fjärde filmen i The Twilight Saga, alltså Breaking Dawn del 1! :D Den kommer ut på bio den 16 November. Längtar!!


I veckan har jag typ hängt med Frida, Freja & alla dom härliga brudarna. Har typ gjort det varje dag, och vi har haft det bra. Precis som man ska ha det på sommarlovet. Igår var det grillning hos Denise o sen vidare för lite partyparty. Grym kväll som vanligt! ;)


Idag har jag haft en heldag med min pappa. Min mamma & lillesyrra är på Öland just nu, så jag o pappa är ensamma hemma. Han hämtade mig hos Frida, o vi åkte o käkade lunch tillsammans, åkte till hans lager o fixade lite grejer (jag körde truck, askul!!!!), o sen åkte vi o handlade lite. Lagade god mat tillsammans o nu chillar vi typ. Grym dag med världens bästa pappa!

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards