marialejdestad

Alla inlägg under maj 2011

Av Maria - 2 maj 2011 15:30

Idag har det varit sugit väder, det har tillochmed snöat lite!!! Usch o fy. Jag är grymt trött men ska dra iväg till farsta med Sara och Felicia om en stund. Måste lämna tillbaks min "kjol" som tydligen var shorts hahah. Får se om jag hittar nåt annat kul, vill köpa en ny väska. :)

Av Maria - 1 maj 2011 23:44

Är lite halvtrött efter en awesome helg, så jag funderar på att sova snart. Börjar 8 imorgon :( Uschusch!!! Det ska inte bli kul. Fast först ska jag platta håret o såntdär roligt. Är supertaggad för sommaren också, det är 5 veckor kvar tills vi åker till Rhodos. Åhhh taggtaggtagg! Sen är det midsommar efter, och det är alltid awesome.


Näfan, orkar inte. Im out of here. PEACE

Av Maria - 1 maj 2011 22:23

Jag har verkligen fastnat för Big Brother iår. Favoriten är Simon, förjävla go kille asså!! Åh. Björnen   Sonia åkte ut nyss. Fortfarande småsur för att Roddan åkte ut förra veckan...


Jaja, nog om Big Brother. Den här helgen har varit riktigt grym. Rolig kväll i Nacka i fredags, grym kväll igår hos Sara. Och idag kom Emma, Jonatan o Romeo hit på middag, tacos blev det! Alltid lika mysigt att gosa med min lilla systerson <3 Han växer så det knakar!!


    

Första bilden tog Emma för ett par veckor sen typ... Så himla fin. Andra bilden är tagen samma dag som han föddes, 18 mars. Känns som igår, men ändå känns det som att han alltid har funnits :) Gulle <3

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards