marialejdestad

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Maria - 2 juni 2011 14:36

tjabatjenahallå. har typ glömt bort bloggen för några dagar, menmen :D nu när det nästan är sommar och man är långledig så är det kanske inte det första man tänker på är att blogga..


Vad har jag gjort de senaste dagarna då? Jag har för det mesta typ chillat med Robin, Mikaela & Kevin. Har varit askul! :) Det har varit så fint väder ute så vi har typ suttit ute och bara chillat galet. Igår så var jag och Frida också på Daniels & Oscars utspring. Stora killar nu :) Sen drog jag & Frodo till Vitabergsparken o träffade Freja & några, chill där också hahah! Igårkväll efter jag varit med Robin, Mikaela & Kevin så träffade jag Sara, Nellie & Linnea, o vi drog på fest hos en kompis. Så det har varit några riktigt härliga dagar!!


Planerna för idag är att åka hem till Frida senare och käka middag o ha lite partyparty. Innan kanske jag ska träffa Robin & dom, men det är inte helt bestämt :)


Nä nu ska jag nog gå o ta mig ett glas cola tror jag. Woho!!

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards