marialejdestad

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Maria - 16 juni 2011 02:30

Heeeelllo Sweden!


Kom hem från Rhodos idag, eller igår då eftersom klockan är efter tolv. Det var en sån grymt härlig vecka. Mycket sol, bad och fest. Det var väl det veckan mest bestod av. Vi lärde känna riktigt sköna människor och jag är 100% på att jag kommer åka tillbaks dit, typ nästa sommar eller något. Ska kanske jobba där då! Grymt roligt.

Åh vill berätta så mycket men det skulle bara bli en sån låååång text då, men vi hade det helt enkelt grymt. Hotellet gillade oss inte heheh. Aja, jag ska ladda in massa bilder när jag laddat in bilderna i datorn.


När jag kom hem blev det tacos till middag, smaskkkkkkkkkkkkkkkkkkkigt! Sen drog jag o mötte Sara, Linnea, Debbie, Jeanette, Robin & Kevin. Sen drog jag o tjejerna hem till Linnea o hade filmkväll! Imorrn ska jag hem till min fina syster, hon är jättesjuk nu tydligen :( Så jag ska nog leka lite med min lilla systerson och så ska jag ta hand om min syster! Hihihii. Men nu ska jag nog sova. Natti!

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards