marialejdestad

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Maria - 24 januari 2011 18:18

Tjena!

Sitter hemma hos min storasyster nu, ska käka middag (idag är det korvmåndag!!) och sen fika med lite cupcakes (yes!!! hahah), riktigt mysigt!   

Har haft heldag i skolan och har ont i halsen, så är lite seg, menmen!   

Bloggar när jag kommer hem istället, för har inge intressant att skriva.
Ha en bra måndagkväll!   

Av Maria - 24 januari 2011 00:03

Även fast det var skitläskigt detdär med barnskriket från huset, så var det jätteroligt att träffa min fina Sandra igen. Det var längesen nu känns det som, och senast var också bara en kvällspromenad.


Blev kompis med Sandra när jag gick i sexan. Då gick hon i fyran, och mina jämnåriga kompisar tyckte det va konstigt att jag umgicks med henne, eftersom hon var yngre. Men jag brydde mig verkligen inte, för jag hade så sjukt roligt med den här tjejen. Som om man ens märker nån åldersskillnad liksom?! Vi var iaf sjukt bra vänner, men sen gled vi ifrån varandra. Jag började i en dramaklass i min skola, och den klassen var en 7-9a. I nian så började hon i min klass, och då blev vi sjukt tajta igen. Hon är, har alltid varit och kommer alltid vara en av mina bästa vänner. Hon är verkligen en underbar tjej, och hon kommer alltid betyda väldigt mycket för mig.   


                                  
Massa bilder på mig och min fina Sandra!

Bilder från både 2009 och 2010 :)
Tryck på bilderna för att se dom större!

Spana in hennes blogg här btw!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards