marialejdestad

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Maria - 29 januari 2011 20:18

Film nummer två vi hyrde igår var I rymden finns inga känslor, ni vet den med Bill Skarsgård? Jag och mamma var och såg den på bio för ett tag sen och den är verkligen grym. Min lillasyster var med o såg den nu, jag tror hon verkligen gillade den, men hon ville absolut inte erkänna det haha   


Vi ska se film nummer tre nu också, och jag vet inte riktigt vad det är för film men mamma ville hyra den, Marmaduke tror jag den hette. Owen Wilson är med i den står det på framsidan, och han är ju grym. Så man får väl hoppas att den är bra!



Av Maria - 29 januari 2011 18:14

Hej på er!

Hoppas ni har en bra lördag, för det har jag. Dock suger det att mina planer för ikväll har förstörts pga att jag är sjuk, men istället så har jag hela dagen idag kollat på One Tree Hill. Jag är en riktig seriemänniska, älskar serier. Har sett OC-säsongerna massor av gånger, och just nu så är jag i en OTH-period igen, och är just nu på fjärde säsongen. Loooove it!   

Av Maria - 29 januari 2011 00:31

Filmen. Dear John. Jag dog lite. Det är såna filmer som jag älskar, som jag kan sitta och titta på om och om igen. Så fin, så romantisk, så dramatisk, så jävla bra. Om ni inte har sett den, så måste ni se den. Underbar film!   


  

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards