marialejdestad

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Maria - 28 januari 2011 22:17

Älskar att få nostalgi. Som nyss, så skickade Madde en gammal låt till mig. Bring it all back, ni vet den med S Club 7?

När jag var liten, då lyssnade typ alla på den, och så sjöng alla en annan text i refrängen, hahah. Såhär gick den:

Non-stop, center, plopp, kexchoklad är också gott, marabou går också bra. Bara det är choklad!

 

Någon som känner igen det? :D


Av Maria - 28 januari 2011 20:15

Får inspiration från min systers inlägg ibland, blandannat det här inlägget jag tänker skriva nu!   


Något jag hatar är iallafall när folk smaskar. Med mat, godis, äpplen, ja, VAD SOM HELST. Att höra ljudet av när någon annan äter, jag klarar inte av det asså. Jag kanske är lite överdriven med det där haha, men jag har faktiskt min mamma att skylla. Mamma är exakt likadan, har väl ärvt det från henne i guess.


Som när man t.ex sitter på lektion, så hör man att personen bakom sitter och smaskar i sig en sallad, och låter och smaskar som jag vet inte vad... Eller när man sitter och kollar film med någon, så är det en fett spännande film, så sitter personen man är med och smaskar i sig godis. Äsch fyfaaaaan, det är inte nice asså.

Vad tycker ni om smaskande?!   

Av Maria - 28 januari 2011 20:03

Ikväll blir det ingen utgång för mig inte, men det är ändå skönt att få vara hemma lite :) Jag och mamma har hyrt tre filmer, blandannat Dear John! Har velat se den sjuuukt länge, sen den kom ut på bio (o de va rätt längesen asså!), så det ska bli kul o se den. Snygga Channing Tatum och en av mina favoritskådespelerskor Amanda Seyfried i huvudrollerna!   


  

Av Maria - 28 januari 2011 15:29

 Det suger att vara sjuk, men min dag har varit väldigt skön. Umgicks lite med Emma innan hon åkte iväg till jobbet, och så har jag chillat här hela dagen. Har kollat tv, druckit te och kollat bloggar. Det är väl i stort sett så min dag har sett ut   


Om drygt en halvtimme kommer min käre far o hämtar mig, och ikväll blir det chillkväll hemma. Vad ska ni göra ikväll?   



  <-- pappa och hans kompis idag.. hahhaha!
 

Av Maria - 28 januari 2011 13:30

Jag är sjuk idag igen, och eftersom pappa skulle repa med sin kompis hemma hos oss så orkade jag inte vara hemma o lyssna. Så jag åkte hem till min syster Emma vid typ 10 imorse, skönt!   


Nu är det ju helg iallafall, och planerna var att jag skulle jobba och imorgon skulle jag även träffa Mimmi och fira en kompis. Men får se hur det blir, för jag känner mig riktigt risig   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards