marialejdestad

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Maria - 26 januari 2011 19:00

Jag har en liten tatuering bakom örat, en G-klav, som jag gjorde för typ ett år sen. Är jättenöjd, men måste fylla i den nu. Men snart så ska jag göra en till tatuering! Är sjukt taggad, men bild på den nya får ni se när den är färdig!! :D


  
Såhär ser min tatuering bakom örat ut!
Bilden togs direkt efter den blev klar, så är lite röd o sådär.
Men visst är den fin? :D

Av Maria - 26 januari 2011 17:19

    

Av Maria - 26 januari 2011 17:01

      

trött o skelögd vovve :) min baby!
tänkte lägga in lite fina bilder sen, jag älskar o fota!
fotar med en NIKON D3000 (inte de tre bilderna över hahah, de är tagna med en vanlig SONY kamera)

Av Maria - 26 januari 2011 16:45

Hej! :D

Valde att gå till skolan idag, och det var helt okej där. Blev en macka på ilPiatto till lunch! Smaskigt.   


Är sjukt trött nu, sitter o dricker cola och kollar på Romeo + Julia, ni vet den versionen med Leonardo Di Caprio? Åh, älskar den!! Såg den för inte så längesen, men den är lika bra varje gång. Dessutom älskar jag Leonardo Di Caprio   



Av Maria - 26 januari 2011 09:00

  1. Jag svär för mycket hahaha
  2. Jag är mörkrädd när jag är ensam eller platser där jag känner mig obekväm i.
  3. Jag hatar att vara på nedervåningen i mitt hus, och det är sjukt jobbigt eftersom det är på nedervåningen vår dusch är.
  4. Jag har fett dålig självkänsla   
  5. Jag är egentligen inte mörkhårig, de flesta av mina vänner har inte sett min naturliga hårfärg.
  6. Jag blir rastlös väldigt fort och måste alltid hålla på med något, det är skitjobbigt! Har väldigt svårt att sitta stilla under en längre tid.
  7. Jag längtar tills jag blir äldre och får barn, jag älskar barn!
  8. Jag fastnar lätt vid kändisar! Som t.ex när jag var liten älskade jag Britney Spears, sen när jag blev lite äldre så var Darin med i idol och jag blev ju förälskad i han hahah! Några andra kändisar jag fastnat för är Justin Bieber, Miley Cyrus, Zac Efron, Mary-Kate & Ashley Olsen.
  9. Jag är väldigt lat av mig.
  10. Jag dricker mycket cola. För mycket.

  

Av Maria - 26 januari 2011 00:34

Nu har jag gjort en del tidsinställda på min andra blogg, och har gjort ett till den här bloggen också som kommer upp imorgon   


Har fastnat framför datan lite för mycket nu, fast jag egentligen borde plugga. Fy! Jag är ingen förebild när det gäller skolsaker hahah. Visst, jag har bra betyg. Men jag gör allt i sista sekund och ja... Jag kan ju försvara mig genom att säga att plugg är inte min grej. Hahah. Min grej är att kolla på serier, sitta vid datan och... ja, det är väl det. Hahah.   


Får se om jag går till skolan imorgon, jag blir bara sjukare och sjukare och det suger verkligen. Imorgon har vi bara chill lektioner också. Får se hur det blir. Annars blir det fett mycket bloggande imorgon, och det kan ju aldrig bli för många inlägg.


Nu ska jag iallafall plugga lite, kolla på 2½ men o lite andra serier. Vi hörs imorgon! :D Natti   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards