marialejdestad

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Maria - 1 februari 2011 23:39

1 februari. Ingen speciell dag, en dag som alla andra. Jag går upp på morgonen, fixar mig, lyssnar musik, packar väskan med skolgrejer o annat. Tar på mig jackan och skorna, låser dörren och går till tunnelbanan. Får alltid skynda mig lite till tunnelbanan, för jag går lite väl sent. Åker till skolan, eller imorse åkte jag o köpte en macka på ilPiatto. Går i skolan, tar bussen till slussen, och sen tunnelbana hem. O just nu orkar jag inte göra så mycket, så det är mest OTH som gäller för mig nu. Säsong 5 nu! Emma & Jonatan var här på middag också. Så ja, det var väl typ så min dag såg ut.   

Av Maria - 1 februari 2011 10:43

Tänker börja morgonen med ett lite tjurigt inlägg haha.. Men vet ni något jag absolut blir sjukt irriterad på? När folk bara slutar svara helt plötsligt, när man sitter o snackar (på datorn eller sms). O när man vet att personen i fråga fortfarande sitter framför datorn eftersom man ser att dom gör andra saker på typ facebook. Den andra saken som stör mig är när folk som ALLTID har sina mobiler med sig, o man vet att personen kollar sms så fårt hon/han får dem, när DOM ignorerar sms man skickar. Såntdär blir jag skitirri på. Godmorgon förresten.

Av Maria - 1 februari 2011 00:41

Tänkte bara säga godnatt, för nu är jag riktigt trött. Den här eviga förkylningen snor all min energi. Så jag ska faktiskt stänga av datorn och sova nu, för det är ju trotsallt skola imorgon. Börjar inte förrän 12.30, så det är awesome.


Ska drömma om Chad Michael Murray nu.. Godnatt alla fina!   


    

Av Maria - 1 februari 2011 00:18

Nu är det 1 februari. Det har redan gått en hel månad sen det var 2010. Sjukt.

En dag närmre tills jag blir moster. En dag närmre tills sommarlov. En dag nämre till min 18års-dag. Det här året kommer bli awesome. Jag känner verkligen det på mig, det kommer bli ett så bra år.   


Har ni något extra roligt som ni längtar efter som händer i år?

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards