marialejdestad

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Maria - 12 februari 2011 19:41

Det har varit en trevlig middag, och mamma hade lagat asgod mat. Trerätters, med värsta efterrätten! Hon är så duktig min lilla mami!   


Ska om en stund åka o möta Linnea & Debbie, vi ska mysa hemma hos Linnea ikväll! Mycket mys :) Bloggar igen när jag kommer hem ikväll, eller inatt lär det väl bli!


  


Härlig bild från i somras när det var kräftskiva hemma hos Linnea!   

Av Maria - 12 februari 2011 16:24

Såg på min systers blogg att hon äntligen har fått en systemkamera, som hon har önskat sig länge! Känner på mig att hon och jag kommer ha många fotodagar med våra systemisar!   


Annars idag så var det rätt chill på jobbet. En kund beställde 60 cheeseburgare (inte av mig iförsig), hahah lite roligt... Hungrig kille!   


Kom hem för en stund sen, o om ett tag kommer min farbror och faster på middag. Får se om jag hittar på något ikväll, vet inte om jag orkar! Det va kul igår med Frida och Freja! Kvällen avslutades med lite HIMYM, typiskt Frida!   


Av Maria - 12 februari 2011 12:46

Hahah asså jag har helt fastnad för Akons & Lonley Islands låt "I just had sex", blir fett glad nör jag hör den hahah.


Kom hem för ett tag sen o börjar jobba om en kvart så nu måste jag dra! Ha en bra dag sötisar! PUss

Av Maria - 12 februari 2011 01:05

Hej på er! :D

Sitter hemma hos Frida nu o myser med hennes kisse. Kanske inte så bra att jag myser med kissen eftersom jag är allergisk, menmen!


Vi kom typ hem för en stund sen, va på en fest hos hennes kompis, men vi var så sega så vi gick hem. Vi har ätit cupcakes o sitter o dricker lite cola! :) Hihi mysigt!


Imorgon blir det jobb mellan 13 o 16, moneymoney! Jaja, har inget intressant att skriva så bäst att jag avslutar inlägget! Haha     


   

Ovido - Quiz & Flashcards