marialejdestad

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Maria - 9 februari 2011 23:30

Idag var jag som sagt ledig, men gick upp rätt tidigt eftersom Madde skulle jobba. Har kollat OTH hela dagen typ (känns bra att Nathan&Haley är sams nu btw... hahah!), o somnade ett tag innan middagen. Efter middagen åkte jag o mamma hem till Emma&Jonatan. Vi åt lite glass o myste framför tvn ett tag, o sen gick jag o Emma upp till Ville, som gjorde min tatuering.

Han gjorde min första tatuering också, och den fyllde vi i idag! Jag är verkligen sjukt nöjd, med båda två. Kan berätta lite mer någon annan dag om vad dom står för.   

      


Det har varit en bra o lugn dag, men jag är fett trött nu. Fattar inte varför, brukar inte bli trött förrän typ 2-3 på vardagar... Igår blev jag iförsig trött rätt tidigt också, hahahha. Jag börjar bli gammal.. hahahhahh.


Men ska iallfall sova nu, kanske kolla lite OTH innan heheh. Vi hörs imorgon bloggen, peace!


Av Maria - 9 februari 2011 22:55

  

Min nya tattoo!

Visst är den snygg? Fyllde i min första också, åhh love it. VIlle är så jävla duktig!!   Min fina syster Emma satt med hela tiden också, trevligt. Bilden togs precis när den va klar, kommer med en bättre bild sen! Men visst är den fin?

Av Maria - 9 februari 2011 13:26

Ledig från skolan idag, riktigt skönt! Har bara chillat och kollat på OTH sen jag vaknade.

Igår hade jag en myskväll med min bästavän, vi köpte godis, chips o cola o hade det mys! Hon blev inringd från jobbet, så hon jobbar nu. Ska strax iväg dit o käka lunch med henne :)


Ska senare åka iväg hem till min syster, berättar ikväll vad som händer hihi. Jaja, nu ska jag chilla vidare. Ha en bra dag!

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards