marialejdestad

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Maria - 23 februari 2011 00:16

Åhhhhhh vad besviken jag blev nyss hahhaha. Fixade hem första avsnittet där JB är med i CSI, o så fixade jag även hem avsnittet som kom direkt efter det (det var avsnitt 1&2 jag fixade alltså...), o så var det andra fel, de va nåt helt random hahahah... Åhhh!


Är det någon som vet vilka avsnitt Justin Bieber är med i CSI? Det är säsong 11 avsnitt 1 iallafall, men tydligen inte avsnitt 2 hahahahah. Snyft. Får kolla på The Big Bang Theory, sen 2½ men och sist Jims värld istället.. Iförsig är dom programmen fett bra. Nattv hemma hos mig   

Av Maria - 23 februari 2011 00:06

Jag tänkte krypa ner i sängen nu och kolla på andra avsnittet av CSI där fina Justin Bieber är med. Jag vet inte hur många som har skickat youtubeklipp till mig när dom skjuter han på CSI under de senaste dagarna. Hahah helt sjukt. Jag gillar Justin Bieber och så är det, och han är en liten brottsling i CSI mohahah.


Imorgon vid 9 kommer det upp bild på hur dagens köp såg ut! :D Tidsinställt alltså... Men nu säger jag godnatt till bloggen! Pussssss

Av Maria - 23 februari 2011 00:00

Här är min fina termos!
Man kan byta själva designen på den, och jag fick med den svarta designen också.
Visst är den fin?
Har verkligen letat efter en lagom stor kaffetermos, och så hittar jag den här, som man dessutom får designa själv.. That's awesome. Lätt värt 80 spänn.
Visst är den fin?   

     

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards