marialejdestad

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Maria - 2 mars 2011 19:51

Det var en supermysig dag med Emma på stan. Vi hittade en del babykläder och en filt. Jag köpte en jättesöt mysig overall till Romeo, ska visa bild senare :) Vi fikade lite också o sådär, så hääärligt väder det har varit idag också! Conversen vågade jag inte ta pga att de är så fruktansvärt hala, men jag tog skinnjackan och den var perfekt i det här vädret! :D


Nu är jag hemma med Felicia, och vi har ätit middag och såntdär, och vi ska dra iväg på bio nu. Vi ska se love and other drugs, den verkar superbra! Så det blir en mysig ikväll också. Hörs senare! Pussssssss!


  

Av Maria - 2 mars 2011 11:54

Ojojoj, vilket härligt väder vi verkar ha det här i Stockholm idag. Har iförsig inte rest mig upp ur sängen än men det lyser in genom fönstrerna och så är det massa statusuppdateringar på facebook om det fina vädret. Härligt! :D


Ska nog dra mig upp ur sängen snart tror jag. Vid halv två ska jag möta min fina syster Emma i stan! Hon ska köpa babykläder och en filt och lite såntdär, och det är ju perfekt i det här vädret! Hoppashoppas våren kommer. Vågar man ta conversen idag...??

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards