marialejdestad

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Maria - 4 mars 2011 18:31

Dagen har till mestadels bestått av OTH, as usual. Var i Farsta ett tag med Sara också, riktigt myyyyys :) Vi snackade mycket, och jag köpte en fin kjol också. Visar den sen.


Får se vad som händer ikväll, vet inte om jag är taggad på att gå ut eller inte. O vet inte om det händer något. Hmm.. Får väl se hur jag känner sen. Snart blir det god middag! Funderar på att byta header, såg att min syster har gjort det, och jag är riktigt trött på min också. Får väl se :) Kanske lägger in en tillfällig header här snart :) Jaja, see ya later alligator!

Av Maria - 4 mars 2011 14:11

Hej!

Hade en riktigt mysig kväll med Felicia i onsdags, den avslutades med att vi kollade på filmen "Panic Room" där Kristen Stewart är med när hon är yngre, den var sjukt bra! Somnade runt halv 4 typ.


Igår så chillade jag hemma mest, Emma var här ett tag. Efter middagen mötte jag Sandra, och vi åkte till stan och hämtade ut biobiljetter. Nu har vi våra biljetter till premiären av Justin Biebers film NSN!!!!! :D Wohooo. That's awesome. Skulle ha träffat Angelica också men det blev inte av, båda var trötta haha. Men det blev en lång natt med OTH-marathon iaf :)


Håller på o fixar mig lite nu, o om en stund ska jag bege mig till farsta och träffa min fina Sara som  har varit i Spanien! :D Yeyyy. Jaja. Ska sluta sitta här nu. Hörs senare, puss

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards