marialejdestad

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Maria - 14 mars 2011 17:58

Sitter och väntar på att middagen ska bli klar nu, är rätt hungrig. Skola som vanligt idag, det flöt på som vanligt. Efter middagen ska jag möta Madde och sen är det servicemöte på jobbet.. Haha, känns så seriöst att säga att man ska gå på möte, fast det är ju liksom så...


Förresten kan jag ju säga att jag blir moster om 15 dagar. 15 dagar!!!!!!!!!!! Fattar ni? Det är ju ingenting. Som jag skrivit tidigare kommer han säkert komma tidigare, åh vad jag längtar. Emma och Jonatan kommer bli så himla bra föräldrar, och jag ska bli världens bästa moster     Det ska bli så himla mysigt. Lilla Romeo :) Emma skriver mycket om sin graviditet och vad som händer, och det är superintressant, så spana in hennes blogg!


Sen ska jag skriva om en bloggare som verkligen inspirerar mig.. Men det väntar jag lite med! :) Strax blir det middag, mums! Pussssss på er!


  


Jag och Linnea i lördags :)
suddig bild hahah

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards