marialejdestad

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Maria - 9 mars 2011 23:41

Hur skönt skulle det inte vara med ett par dagar med sol och bad nu? Riktigt skönt. Iförsig börjar våren komma, men skulle gärna slippa allt slask. Om typ sex veckor har jag påsklov, och jag o Madde snackar om att åka utomlands ett par dagar då. Det skulle vara så jävla skönt! Det är nästan helt bestämt, och resan var sjukt billig! Hoppas verkligen det blir av     


Nu ska jag i vanlig ordning kolla på One Tree Hill, och sen sova. Börjar tidigt imorgon. Blöhh.. AJA. Nu ska jag sluta sitta här. Har fett ont i huvudet, btw. Hahahhhhhhh. Lol. Avslutar dagen med en bra låt, lyssna på texten. Så bra.


Av Maria - 9 mars 2011 19:52

Om 20 dagar är min systerson Romeo beräknad. Om 20 dagar, det är liksom ingenting. Men för att veta mer om Emmas graviditet får ni se hennes blogg, hon skrev ett inlägg idag som gjorde att jag var tvungen att smsa henne och fråga om bebisen hade kommit hahah... Kolla iallafall in hennes blogg.


Semlorna blev goda igår. Det har varit en bra dag idag. Orkar inte plugga idag. Har fått tillbaks min htc idag men den är knäpp. :( Så ska nu trösta mig själv med lite One Tree Hill innan Big Brother börjar. Ja, jag gör samma saker varje dag. Hahahhahah. Neeee men en del som jag gör skriver jag faktiskt inte ut i bloggen. Jaja. Peace out.

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards