marialejdestad

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Maria - 23 mars 2011 19:30

Är redo för att åka nu, ska ju på bio! Det ska bli sjukt kul. Jaja. Det har jag redan sagt. hahah. Ska dricka upp colan nu och sen gå o möta Sandra, vi åker in till stan lite tidigare så kan vi ta en fika :) Mys!


Fick några jättefina bilder på mig o Romeo av Emma nyss, här är en av dom :)

  

Av Maria - 23 mars 2011 18:40

23 mars idag. Gissa vad som händer idag då? Ja, det kanske ni förstår utifrån rubriken. Justin Biebers film Never Say Never har premiär idag! Eller ja, iallafall här i Sverige (och några andra länder), de andra har redan haft premiär.. Men det ska bli riktigt kul. Jag ska gå med Sandra, och bion börjar runt 9. Jag vet att det kommer vara vi två och massa tolvåringar, i know. Men det skiter jag i. Det ska bli askul! Hoppas filmen är bra, berättar om den sen!


Annars har jag varit i skolan idag. Var så fruktansvärt trött imorse, och är fortfarande det. Man får hälla i sig cola så kanske man blir piggare! :) Ska ut med hunden snart också, då kanske jag blir piggare.


Men vad ska jag ha på mig idag?!??!?! Ska jag ha platt eller lockigt hår?!??! Vet att jag bara ska på bio, men gillar att fixa mig, speciellt håret.... Lovelovelove   


    ingen av bilderna är från idag... men ska jag ha lockigt eller plattat?

   lockigt är ju så fint, men ska ju bara på bio... Åh, i-landsproblem.


btw, jag har skaffat twitter! heter samma sak där som på bloggen, så följ mig där!

Av Maria - 23 mars 2011 00:29

Jag har blivit riktigt dålig på att skriva i bloggen. Men just nu känns det som att det är så mycket som händer. Jobbigast är att det är så sjukt mycket plugg till skolan, så känns knappt som jag orkar med något annat. Och vet ni? I helgen sa jag upp mig från jobbet. Det är två veckors uppsägningstid, så jobbar lite till. Men det känns riktigt skönt. Jobbar på McDonalds, och det blev för stressigt med skolan o allt, och dels för personliga skäl som jag inte tänker ta upp i bloggen. Men det känns bra. Nu när jag har blivit moster och allt hihih.


På tal om det så åkte jag hem till Emma, Jonatan och Romeo idag efter skolan. Vi hade det jättemysigt, o Emmas kompis kom dit ett tag också :) Satt och gosade med Romeo i famnen, och han sov :) Så himla mysigt. Dessutom så hade vi en mycket trevlig middag, det blev tacos! Smaskigt. Kom hem runt tio typ.

Romeo är så himla söt och underbar, och han har sån tur att han har Emma och Jonatan som föräldrar :)


Åhhh. Är så glad. Och väldigt trött. Så ska nog sova nu. Imorgon blir en rolig dag också! Godnatttttttttttt

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards