marialejdestad

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Maria - 15 mars 2011 02:15

Orkade inte ta med systemkameran, så här kommer lite bilder med min lilla kamera...Hahah! Kanske kommer lite fler bilder när Linnea har lagt upp på facebook från sin kamera. Jaja, bilder är kul iallafall!

               

Av Maria - 15 mars 2011 01:18

Innan jag sätter på solsidan ville jag ba säga att jag har gjort ett tidsinställt inlägg till er nattugglor som sitter uppe på nätterna hahah.. Inte värsta inlägget, men några bilder från helgen :) Jaja, natti!

Av Maria - 15 mars 2011 01:11

Har suttit och pluggat nu till en grej som jag trodde var tills imorgon, och det visade sig att jag inte ens har den lektionen imorgon som plugget var till hahah.. O det är typ ett prov. Jag hade liksom tillochmed skrivit upp det i kalendern... That sucks. Menmen, nu har jag pluggat och känner mig jätteduktig!   


Mötet på jobbet idag var chill, sen fick vi äta vad vi ville mohahah. Tog hem lite mat :) Gööötttt! Hahahah.


Känner på mig att det blir en skön dag imorgon. Börjar 11.15, så skönt med lite sovmorgon. Funderar på att kolla lite på solsidan nu och sen sova, är lite trött faktiskt. O juste, bloggerskan som inspirerar mig (speciellt när det gäller foto!) skriver jag om imorgon, orkar inte nu hahah.. Världens lataste. I know. Men så är det bara, jag är fett lat hahahh. Jag o mamma snackade idag om en liten teori till varför jag kan va så lat som jag är hahahah.. Menmen, det tar vi någon annan gång. See ya later!

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards