marialejdestad

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 21 januari 2011 11:39

O så är det plötsligt fredag, denna vecka har gått sjukt fort. Ska fixa mig lite för att sen åka o äta lunch med tjejerna. Har bara två lektioner idag, så det är skönt. Sen är det heeeelg! Riktigt skönt. Ska jobba, men ska hitta på roliga grejer också. Så det blir en rolig helg! :)


Men nu kommer det till den jobbiga frågan... Vad ska man ha på sig idag då??   

Av Maria - 20 januari 2011 21:49

Ja, nu när jag har en ny blogg och allt så kanske jag ska skriva lite om mig själv, bara för att verka artig och väluppfostrad. Hahah   


Jag heter Maria, bor i Stockholm och har gjort det i hela mitt liv. Jag är 17 år och född 93, så fyller 18 i september. Längtar som satan! Jag bor hemma med min mamma, min pappa och min lillsyster. Har 2 äldre storasystrar som inte bor hemma, och två halvbröder också, och dom bor inte heller hemma. Har även en liten vovvsing :)


Vad gör jag i mitt liv då? Jag pluggar sam/ekonomi på JENSEN gymnasium. Jag trivs bra, men det är lite mycket plugg nu i tvåan. Tur att man har 4 av sina bästa vänner i samma klass! :D När jag inte går i skolan så gör jag som de flesta i min ålder gör. Träffar vänner, festar, jobbar, fikar, o ja, det är väl det. Jag älskar Twilight, Miley Cyrus och Justin Bieber. Michael Jackson är även en stor idol. Älskar musik väldigt mycket. Är man uppväxt med en musiker till pappa så blir man lite smittad!   


Vad finns det mer att säga egentligen? Jag älskar mysiga hemmakvällar men samtidigt älskar jag galna kvällar. Har roliga planer inför sommaren. Jag blir moster den 29 mars. Är en riktig serienörd, älskar alla sånadär 2½ men, How I met your mother, alla älskar raymond, big bang theory osv osv... Jag är en riktig nattuggla, tillsammans med min käre vän Frida (även kallad Frodo eller Froda)

 

Nu blev det ett jättelångt inlägg helt plötsligt haha! Men ja, det finns väl inte så mycket att säga om mig egentligen. Lever som en vanlig 17åring i Stockholm helt enkelt. Om det är något ni undrar, är det bara fråga så svarar jag på det så gott jag kan! :D

Av Maria - 20 januari 2011 21:09

Jaha, så sitter man här o skriver. En ny bloggportal, spännande. Min käre syster Emma skaffade sig en blogg här, o när jag skulle hjälpa henne fixa designen o lite sånt kunde jag inte hålla mig borta från att skapa en blogg här. Jag har tidigare bloggat på devote, blogspot och blogg.se, den sistnämnda bloggar jag på nu.


Får se vad jag tycker om den här bloggsidan, den verkar asbra. Trevligt med lite nytt   Söta smileys o allt ju!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards