marialejdestad

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 27 januari 2011 21:45

            

Av Maria - 27 januari 2011 20:52

Idag stannade jag hemma, mår verkligen skit! Usch. Har inte ens orkat blogga. Har druckit grymt mycket te och kollat på One Tree Hill. Det är väl så min dag har sett ut   


Ska nog göra lite popcorn nu, och fortsätta kolla på OTH. Love it!

Av Maria - 27 januari 2011 09:00

Ni som känner mig som läser bloggen är väl inte förvånade över personen jag vill träffa just nu. Miley Cyrus. Visst är det fler kändisar jag skulle vilja träffa, men Miley är en av mina favoriter, och jag älskar hennes musik, hennes stil, och ja, jag tycker hon verkar som en riktigt skön person. Det skulle verkligen vara hur coolt som helst att få träffa henne, det är min största dröm!!!   


  

Av Maria - 27 januari 2011 00:26

Usch asså, mår verkligen inge bra nu. Ska sova nu och får hoppas att jag mår bättre imorgon, hatar att vara sjuk. Just nu lutar det iallafall att vara sängliggande i ett par dagar   


Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, och så får vi väl hoppas att jag mår bättre imorgon.. Har ingen ork att vara sjuk längre!! Menmen, godnatt på er!   

Av Maria - 26 januari 2011 19:00

Jag har en liten tatuering bakom örat, en G-klav, som jag gjorde för typ ett år sen. Är jättenöjd, men måste fylla i den nu. Men snart så ska jag göra en till tatuering! Är sjukt taggad, men bild på den nya får ni se när den är färdig!! :D


  
Såhär ser min tatuering bakom örat ut!
Bilden togs direkt efter den blev klar, så är lite röd o sådär.
Men visst är den fin? :D

Av Maria - 26 januari 2011 17:19

    

Av Maria - 26 januari 2011 17:01

      

trött o skelögd vovve :) min baby!
tänkte lägga in lite fina bilder sen, jag älskar o fota!
fotar med en NIKON D3000 (inte de tre bilderna över hahah, de är tagna med en vanlig SONY kamera)

Av Maria - 26 januari 2011 16:45

Hej! :D

Valde att gå till skolan idag, och det var helt okej där. Blev en macka på ilPiatto till lunch! Smaskigt.   


Är sjukt trött nu, sitter o dricker cola och kollar på Romeo + Julia, ni vet den versionen med Leonardo Di Caprio? Åh, älskar den!! Såg den för inte så längesen, men den är lika bra varje gång. Dessutom älskar jag Leonardo Di Caprio   



Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards