marialejdestad

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 20 februari 2011 16:35

Tjena!

Har jobbet i tre timmar nu, och har inga planer för ikväll. Solsidan är ju ikväll och det får man inte missa!    Har masssssssssssa plugg också, that sucks. Usch. Är så trött på allt plugg.    


   

sötnosarna 

Av Maria - 20 februari 2011 00:46

Har inte bloggat sen i torsdags, menmen! I fredags var det en kort dag i skolan, började med sushi till lunch med Frida och Mimmi. På kvällen mötte jag upp Madde, o vi åkte o träffade Frida, o senare var det lite partyparty hos Gabi! Det var en riktigt rolig kväll.


Idag har jag haft en riktig långdag med mamma och pappa. Lillesyrran är inte hemma, så det har bara varit vi tre. Vi har åkt runt o shoppat en del, mycket roligt! Fick blandannat med mig ett par nya gladiatorsandaler (JA det är dags att börja köpa sånt nu! hahah), en liten minibyrå eller vad man kan kalla det, där jag ska ha mina smycken i och en väskhållare (visar bild på en nedan!). Det blev pizza till middag, och sen har vi suttit o svullat i oss godis o annat gott till melodifestivalen. Låtarna blir verkligen sämre och sämre för varje år, fast jag gillade Erik Saades låt (kanske bara för att han är snygg...). Menmen. Sen kollade vi på gaygalan också, eller vad den hette hihi. Riktigt rolig. Jag o mamma lyckades få pappa att ha ansiktsmask också, hahahahh... Stackarn som bor med bara tjejer. Men där satt vi med varsin ansiktsmask. Hahhahaha jag dööööör. Är lite flummig.


Kollar film nu, med Dwayne Johnson, jag dör vad snygg han är. Han är typ 20 år äldre än vad jag är men jaja, det skiter jag i hhahah.. Långt inlägg, så nu ska jag avsluta det med lite random bilder. Puss på er!


          
Ja... lite random bilder som sagt hahah.
Sista bilden är iallafall på en sån väskhållare jag köpte idag, mycket praktisk att ha! Speciellt i skolan! Min ser lite annorlunda ut menmen hihi.
Näst sista bilden är på Dwayne Johnson... ;) ;) ;) ;)

Av Maria - 17 februari 2011 16:15

Min syster Emma är gravid i åttonde månaden nu, och hon ligger hemma o har ont i fötter o allt. Tycker synd om min älskade syster. Som tur är så kommer våran lilla prins Romeo snart, 29 mars är han beräknad. Längtar så himla mycket. Tycker att ni kan kika in på hennes blogg o ge henne lite härliga kommentarer!   


  

Av Maria - 17 februari 2011 15:36

Hej!

Har varit i skolan idag, mellan 12.30 och 14.30 Jävligt chill dag! Hade temadag så en tjej från RSFU var och pratade om sex o sånt. Vi var typ 7 tjejer där hahahah men det var kul iallafall.

Nu tänkte jag koppla in datan i tvn och kolla på några avsnitt av OTH, gjorde aldrig det igår för jag var så himla trött. Har köpt cola och har gelehjärtan kvar från alla   -ans dag, så det blir mysdag! Fast nu är det top model, see ya later!


  

Av Maria - 16 februari 2011 23:04

Känner inte så stor blogglust asså. Skola idag, proven gick bra. Gjorde bort mig lite o gick in i fel klassrum med en fullsatt klass, men de va ju kul det med.

Kollade Scary Movie nyss och ska typ sova snart tror jag. Kolla lite OTH också. Får sovsällskap ikväll, Frasse! :)


    
jag o lilla Frasse :)

Av Maria - 15 februari 2011 23:15

Kalaset var jättetrevligt och Emma hade bakat massa gott! Cupcaksen va så goda så jag åt 3 stycken hahahh. Dock var dom inte så stora, så har nåt o skylla på ;) Men riktigt goda var dom. Vi fikade o såntdär, o Jonatan fick presenter. Han fick en pastamaskin och ett presentkort på fallskärmshoppning! Åh, det skulle jag också vilja göra! Det skulle vara riktigt coolt.


Jag borde nog plugga lite känner jag. Men har verkligen ingen lust. Skolan är så jävla tråkig. Varför ska man ha massa läxor o prov? VAAAAAAAAAAAARFÖR? That sucks man. Man får ångest och blir typ sönderstressad, sover dåligt o allt ba suger. Kanske för att man inte är väl förberedd hahah. Menmen!

Av Maria - 15 februari 2011 18:31

Idag fyller min syster Emmas pojkvän Jonatan år! Grattis!     

Ska strax dra iväg på kalas hem till dom, då blir det tårta och cupcakes som Emma har bakat! Hade tänkt att hjälpa henne efter skolan men hon vart klar innan, hihih som hon har kämpat! :D Hon kommer lägga upp bilder på sin blogg senare, och den hittar ni här!! 

Jag tar med kamera ikväll så jag lägger också upp bilder :)


Skola som vanligt idag, försov mig inte idag som igår haha. Har gjort valen till trean idag (de valbara kurserna), så känns bra att ha det gjort. Imorgon har jag två prov att göra, suck. Får plugga lite på det ikväll hehehh...


Jaja. Imorse myste jag med min fina hund Mucho och min syster Susannes fina hund Frasse som va på besök :) hihih mina gullisar   


    

Av Maria - 15 februari 2011 01:15

Vi är alla så lika, men samtidigt så olika. Jag älskar mina systrar så sjukt mycket, finns inga bättre.   

 

 

   

  

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards