marialejdestad

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 12 februari 2011 12:46

Hahah asså jag har helt fastnad för Akons & Lonley Islands låt "I just had sex", blir fett glad nör jag hör den hahah.


Kom hem för ett tag sen o börjar jobba om en kvart så nu måste jag dra! Ha en bra dag sötisar! PUss

Av Maria - 12 februari 2011 01:05

Hej på er! :D

Sitter hemma hos Frida nu o myser med hennes kisse. Kanske inte så bra att jag myser med kissen eftersom jag är allergisk, menmen!


Vi kom typ hem för en stund sen, va på en fest hos hennes kompis, men vi var så sega så vi gick hem. Vi har ätit cupcakes o sitter o dricker lite cola! :) Hihi mysigt!


Imorgon blir det jobb mellan 13 o 16, moneymoney! Jaja, har inget intressant att skriva så bäst att jag avslutar inlägget! Haha     


   

Av Maria - 11 februari 2011 21:08

Mobilblogg alltså, hoppas det funkar. Det blev ingen hemmakväll fõr mig. Är påväg till nacka fõr att möta upp Frida och Freja! Askul :D hoppas ni också får en rolig fredag, för det ska jag ha! Puss

Av Maria - 11 februari 2011 19:51

Satt o hade en trevlig middag med mamma & pappa, Anna ville som vanligt inte äta med oss haha.. Men så står hon inne i badrummet o fixar nåt, o så ba "oops, tappade örhänget i handfatet". Man ba vafaaan.. Så nu står mamma o rensar rören o letar efter örhänget (som typ e spårlöst försvunnet), och fan va äckligt det ser ut med allt klet!! Vad beror det på? Pappa rengjorde rören för inte längesen alls, så fattar ingenting. Usch, riktigt äckligt är det iallafall!   

Av Maria - 11 februari 2011 16:13

Bara jag som tycker det är fett fult eller? Tror nog inte att jag är den enda. Som typ Kissie o andra bloggare, whats up med det? Jag tycker det är sjukt vackert med stora läppar, skulle seriöst vilja vara från typ Afrika där de flesta har fina och fylliga läppar. Men det är ju stor skillnad på naturligt stora och läppar som man sprutar in restylane eller nåt sånt, för då ser man ju bara ut som en anka. Iallafall när man tar in så mycket som vissa gör.


Usch vad fult!!!!   


  
Som hon Olinda eller vad hon hette som var med i paradise hotel för några år sen, har för mig iförsig att hon sa att hon inte hade sprutat in nåt, men vetefan... Men detdär är inte snyggt!!!!!!!!!!!!

Av Maria - 11 februari 2011 15:46

Det blev en mysig dag trotsallt. Gick till ica och köpte godis och cola, och träffade Måns ett tag också :) Vi tog en promenad typ, iskallt men mycket trevligt   


Vad händer ikväll då? Det är ju ändå fredag. Har lust att göra något kul men ändå har jag lust och bara vara hemma med familjen o ha myskväll. Beslutsångest!!!


Fick nyss en gratiskupong av Loka genom facebook, man får prova deras nya smak Melon/citron, mums! Jag som älskar melonsmak   

Av Maria - 11 februari 2011 12:48

Är lite rastlös faktiskt.. Somnade om o vakna för en liten stund sen, men är fortfarande fett trött. Funderar på att plåga mig själv genom att gå ut i snöstormen och köpa cola o godis, känner mig lite tom utan det.. hahhah!


Annars så är det en stor dag idag. Kanske inte för mig, men för Taylor Lautner. Han fyller 19 år idag :) För er som inte riktigt vet vem han är så spelar han Jacob Black i Twilight-filmerna.. Han är också med i The Adventures of Sharkboy and Lavagirl, där han spelar Sharkboy (där va han typ jätteliten!!!) och så är han med i Valentines Day också. Min lilla sötnos   


      
Första bilden från när han spelade "Sharkboy" hihi :)


Av Maria - 11 februari 2011 07:35

Folk verkar vara jätteförvånade på facebook att det snöar idag haha. Lite kul. Jävla skitväder det är. Alla bussar o shit är inställda, tunnelbanan går men jag sätter fan en femhundring på att dom kommer sluta funka om några timmar, och om jag skulle åka till skolan idag skulle jag sitta fast i stan sen. Dessutom är det förjävligt väder ute, det ba blåser o har sig. Usch... Ne, det blir hemmadag idag. Fast jag inte har lust.

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards