marialejdestad

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 15 februari 2011 00:16

          

Av Maria - 14 februari 2011 23:45

Idag har jag haft en mysig kväll med mamma, pappa och Anna. Mamma hade lagat jättegod mat, som vanligt iförsig. Sen fick jag ett par jättesöta trosor och en ask med gelegallon :) Tack söta mami   

Annars har vi kollat på tv, har fått lite fot och handmassage av min käre lillasyster, hahahh åh så skönt. Är så sjukt trött o blööhhhh, vill ba sova. Men ändå vill jag inte sova. Jobbigt dedär   


Idag är det förresten 1 år sen min älskade syster Susanne gifte sig med Tobbe. Shit vad fort det har gått. Kommer verkligen ihåg när vi satt där i kyrkan, och när dom skulle säga "ja" o dedär, så började Susanne gråta för hon blev så rörd. Jag är ingen gråt-person av mig, men då började jag också. Självklart började Emma gråta också hahahahh. Men det var så fint. Åh, är så glad för att mina systrar har hittat de bästa killarna :) Emmas fästman Jonatan fyller förresten år imorgon, då blir det kalas!


         

De fyra första bilderna är från Susanne&Tobbes bröllop (söt Frasse va i sin kostym va?!??), och sista bilden är en söt bild på S&T från i somras :) Love   

Av Maria - 14 februari 2011 18:14

Idag är det alla hjärtansdag, som säkert de flesta där ute firar dagen med pojk/flickvännen, familjen eller vännerna. Har fått frågan många gånger idag om vad jag ska göra idag, jag ska fira med familjen. Ska bli fett mysigt :) Köpte en liten grej till la familia, hihhii   Vi ska äta extra god middag o typ chilla. Riktigt mys!


Vad ska ni göra? :)

Av Maria - 13 februari 2011 16:38

  Jag är riktigtriktigt trött nu, jobbat i tre timmar bara men det känns som jag jobbat längre. Kanske skulle gått o lagt mig lite tidigare igår


Ikväll ska jag inte göra något alls. Ska vara hemma med familjen, solsidan ikväll ju! Ska nog gå o köpa en cola nu tror jag. Helgen har varit riktigt härligt faktiskt! Och bra helger som den här slutas allra bäst med myskväll med familjen :)



Av Maria - 13 februari 2011 03:33

Har ni hört talas om den eller sett någon av filmerna på youtube, med The Annoying Orange? Jag har sett nån film förut, men tyckt att dom har varit fett tråkiga. Men Debbie visade idag två skitroliga filmer, the annoying orange möter jigsaw... hahahhahahahah dööör


Av Maria - 13 februari 2011 03:21

Det har varit en riktigt mysig kväll med Linnea & Debbie    Mötte upp dom i Sköndal o vi gick o köpte cola o annat gott, o började kvällen med att se filmen "Grown ups", ni vet den där med Adam Sandler blandannat? Det är så jävla rolig. Meeejs..... hahahahha! Sen har vi haft spelkväll, med frågesportspel o såntdär, sjukt roligt hahah!


Fast nu är man rätt trött asså. Gick upp vid typ halv 11 idag, och har jobbat o shit. O ska jobba imorgon också!


 

Första bilden är på mig&Linnea från typ någongång i somras, o andra bilden är på mig o Debbie från i höstas/början av vintern tror jag. Debbie har jag faktiskt känt sen jag gick på dagis! :)   

Av Maria - 12 februari 2011 19:41

Det har varit en trevlig middag, och mamma hade lagat asgod mat. Trerätters, med värsta efterrätten! Hon är så duktig min lilla mami!   


Ska om en stund åka o möta Linnea & Debbie, vi ska mysa hemma hos Linnea ikväll! Mycket mys :) Bloggar igen när jag kommer hem ikväll, eller inatt lär det väl bli!


  


Härlig bild från i somras när det var kräftskiva hemma hos Linnea!   

Av Maria - 12 februari 2011 16:24

Såg på min systers blogg att hon äntligen har fått en systemkamera, som hon har önskat sig länge! Känner på mig att hon och jag kommer ha många fotodagar med våra systemisar!   


Annars idag så var det rätt chill på jobbet. En kund beställde 60 cheeseburgare (inte av mig iförsig), hahah lite roligt... Hungrig kille!   


Kom hem för en stund sen, o om ett tag kommer min farbror och faster på middag. Får se om jag hittar på något ikväll, vet inte om jag orkar! Det va kul igår med Frida och Freja! Kvällen avslutades med lite HIMYM, typiskt Frida!   


Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards