marialejdestad

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 9 februari 2011 22:55

  

Min nya tattoo!

Visst är den snygg? Fyllde i min första också, åhh love it. VIlle är så jävla duktig!!   Min fina syster Emma satt med hela tiden också, trevligt. Bilden togs precis när den va klar, kommer med en bättre bild sen! Men visst är den fin?

Av Maria - 9 februari 2011 13:26

Ledig från skolan idag, riktigt skönt! Har bara chillat och kollat på OTH sen jag vaknade.

Igår hade jag en myskväll med min bästavän, vi köpte godis, chips o cola o hade det mys! Hon blev inringd från jobbet, så hon jobbar nu. Ska strax iväg dit o käka lunch med henne :)


Ska senare åka iväg hem till min syster, berättar ikväll vad som händer hihi. Jaja, nu ska jag chilla vidare. Ha en bra dag!

Av Maria - 8 februari 2011 01:11

Har haft skola idag hela dagen, med lite plugg efter skolan som pricken över i:t. Skön håltimme man hade mellan 12.25 - 15.15, tur att jag hade Frida med mig   


Hade rättskunskapsprov och idrottsseminarie idag. Rättskunskapsprovet var lätt, det andra var skitsvårt. Usch vad det sög!! Menmen, nu har jag det gjort iallafall.


Jag ska strax sova, jag börjar 8 imorgon. Med världens segaste och onödigaste lektion. Suck.
På onsdag händer en kul grej btw!! Berättar senare!   

Aja, godnatt sötisar.


     
Min fina älskade hund.
Första bilden är från första gången jag träffade honom, redan då så drogs vovvsingen till mig, och jag till honom hihhi.
Andra bilden är när han var lite äldre än på första bilden.
Åh vad söt, så söt som socker. Älskar min finis

Av Maria - 8 februari 2011 00:59

"If friends were flowers, you're the one I'd pick"  

Av Maria - 7 februari 2011 01:00

Jag och Frida sitter som vanligt uppe o snackar på msn. Vi båda borde plugga, men det är inte våran grej. Våran grej är att göra allt annat än att plugga. That's our thiiiing bitch hahahh       


Har lite plugg till imorgon, men har kollat anteckningar o lite sånt iallafall.. Prov i rättskunskap, och ett seminarie i idrotten. Skön håltimme man har mellan 12.25 - 15.15 ASSKÖNT. Det blir tacobar för mig och Frida, tur att vi är i samma seminariegrupp. Går alltså 8-16 imorgon, usch o fy!!! Hatar heldagar. Man är ju så van vid halvdagar eftersom vi alltid har det annars, men en dag i veckan har vi heldagar. -.-


På tal om ingenting så är jag fett hungrig. Hahahah. Jag måste sova nu. Godnatt små nattugglor   

Av Maria - 6 februari 2011 23:37

Den här 25-dagarslistan var fett deep hahah.. 30-dagarslistan som jag gjorde på min förra blogg, den e lite mer chill. Menmen!


Någonting jag vill ha mer än nå annat just nu. Jag behöver inte tänka efter det minsta på den här punkten, för det jag verkligen vill ha nu är sommar. Vet att många förmodligen skulle skriva det, men vafan, jag är en av dom isåfall! Tänk att ha lov typ, o ba sova hur länge man vill (men inte sova bort hela dagen dock), gå upp. Ringa någon kompis, dra på sig conversen o linne o nå enkla kläder, o dra ut i solen. Typ sitta ute o äta glass, åka o bada, ta massor av fina härliga sommarkort. Att grilla ute med hela familjen, åh va gott. O den här sommaren kommer bli den roligaste på länge, det känner jag på mig. Först Rhodos med mina fina brudar, vi ska ha så jävla kul. Jag delar rum med min lilla Frida, och det kommer bli galet! Efter veckan i Rhodos blir det älskade Öland, för det är klart man firar midsommar på Öland, med våra grabbs från Småland! O så åker jag till Turkiet med mamma och Anna, och det ska bli så härligt att bara få slappna av och bli brun i en vecka. Annars är sommaren inte planerad, och det är ju så det ska vara. Dessutom kommer ju min lilla systerson Romeo finnas i världen då, och åh vad jag ska mysa med mosters lilla ängel i sommar!


Åh jag blir så jävla taggad. Sommarsommarsommar. Efter sommaren går jag sista året på gymnasiet. Oh vad jag längtar till studenten. Lovelovelove   


Fandå att bildskiten ska knasa. Hade tänkt att ladda upp lite fina sommarbilder ju! :(  Men det får väl bli nån annan gång!



Av Maria - 6 februari 2011 17:34

Riktigt dålig uppdatering här asså, men har faktiskt varit upptagen, så det har inte riktigt funkat att blogga. I fredags åkte jag, Sara o Nellie hem till Felicia, där Camilla också va. Sen åkte vi o mötte typ massa folk, o vi drog hem till min kompis Stomme som fyllde år, och vi firade honom! Det var skitkul   


Igår jobbade jag på dagen, och efter jobbet blev det jättestressigt. Fick käka snabbt för att sedan åka o möta Madde & Fanny. Vi åkte hem till Maddes kompis Ludde, o sen drog vi vidare. Det va lite seg kväll, men ändå riktigt roligt! Kom hem jättetidigt, och somnade fort.


O idag har jag också jobbat. Efter jobbet har jag chillat bara, typ duschat o bäddat sängen haha. Är hungrig, så hoppas jag får mat snart hihih   

Av Maria - 4 februari 2011 11:36

Imorse när jag vaknade kom min lillesyrra in med våran lilla vovve, och jag tänkte "oooh så mysigt att mysa lite med vovvsen i sängen!", men nej, han var ju heeeeelt jävla galen. Han har väl också sina behov, om ni fattar vad jag menar... Men fyfan asså, äckelhund hahahah. Nu har han iallafall lugnat ner sig. Och jag har behövt tagit en allergitablett för det började svida och rinna i mina ögon, och jag började nysa som fan. Hoppas jag inte är allergisk mot hunden :( :( :( Snyft.

Är allergisk mot katter, marsvin o hästar (haha lol), men har aldrig typ varit allergisk mot hunden. Jaja, hoppas det ba va nåt tillfälligt..


Jag håller på o fixar mig o ska strax dra iväg o käka lunch med mina fina bruds. Det blir nog en sallad på lattehouse tror jag, smaskigt! :) Hoppas ni får en bra dag!   


Btw... fyfan va tråkigt att det snöar IGEN!! :(

Presentation


Hoppas du gillar min blogg :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards