marialejdestad

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 3 februari 2011 23:12

Har knappt gjort något idag efter skolan, förutom att jag träffade Sara en stund, vilket var mys som vanligt!    Men jag borde inte vara så trött   


Jag hade iallafall tänkt att kolla på ett eller två avsnitt av OTH nu, och sen sova. Kommer nog inte blogga nå mer ikväll, så vi hörs imorgon! Godnatt   


 

hittade två halvgamla bilder på ett gammalt USB-minne :)

första bilden var när jag, Emma & Jonatan va på bio o såg avatar. Andra bilden är från någon av middagarna hemma hos oss.. haha :)

Av Maria - 3 februari 2011 18:55

Det har varit en bra dag, den har varit rätt så chillllllllllllllllllllllllllllllllll! Åkte till banken o hämta mitt leg, hahah lol på det.. Sen skola. Fick sluta tidigare, asskönt!

Åt nyss middag och ska strax gå ut o träffa Sara!

Av Maria - 3 februari 2011 11:07

Hej på er!

Har ni haft en bra morgon? Det har jag. Skönt att vakna lite tidigare än man behöver, o kunna ligga kvar i sängen o ba chilla, lyssna på bra musik. Härligt som fan :) Håller på o fixar mig lite nu, o om ett tag kommer pappsen o hämtar mig så åker vi till banken. Sen blire skola. Ha en bra dag!   


Av Maria - 2 februari 2011 23:53

Tänkte skriva om en gammal kärlek jag har.. Converse.   

Dom är ju så jävla snygga, och nästan alla passar i dom. Dom har alltid varit snygga. Skulle vilja ha alla färger och modeller som finns :) :) :) :) :)


Idag valde jag att ha dom. Premiäranvända dom för året. Det såg ut som vår ute, och det såg ut som att det var en passande dag att ha converse. Vare det? Nej! Självklart så var det helt underbart att ha dom, MEN, fan vad man halkar runt. Is och converse går verkligen inte ihop. Vägen från mig till tunnelbanan brukar ta ca. 3 minuter att gå, men idag tog det minst dubbel så lång tid. Det var värre när jag skulle hem, då halkade jag runt som Bambi på hal is. Jag måste ha sett rolig ut..


  

Av Maria - 2 februari 2011 23:38

Jag är ingen bra bloggare. Jag uppdaterar typ en gång per dag, och då skriver jag något ointressant. Menmen, my blog, my rules.   


Skola idag as usual. Mötte upp Frida innan tyskan, vi köpte en latte och hade liet morgonmys! Vi var så duktiga på tyskan, så vi fick gå lite tidigare. Det blev en god lunch på lattehouse, och massa prat! De andra lektionerna var chill, och det har varit en bra dag. Har hjälpt min lillesyrra med hennes blogg, och vi har umgåtts lite. Mysigt   


Nu sitter jag med en stor cola och har pluggat lite, ska sätta på One Tree Hill nu tänkte jag. Imorgon ska jag till banken innan skolan, mitt leg har kommit! Woho.

Av Maria - 1 februari 2011 23:39

1 februari. Ingen speciell dag, en dag som alla andra. Jag går upp på morgonen, fixar mig, lyssnar musik, packar väskan med skolgrejer o annat. Tar på mig jackan och skorna, låser dörren och går till tunnelbanan. Får alltid skynda mig lite till tunnelbanan, för jag går lite väl sent. Åker till skolan, eller imorse åkte jag o köpte en macka på ilPiatto. Går i skolan, tar bussen till slussen, och sen tunnelbana hem. O just nu orkar jag inte göra så mycket, så det är mest OTH som gäller för mig nu. Säsong 5 nu! Emma & Jonatan var här på middag också. Så ja, det var väl typ så min dag såg ut.   

Av Maria - 1 februari 2011 10:43

Tänker börja morgonen med ett lite tjurigt inlägg haha.. Men vet ni något jag absolut blir sjukt irriterad på? När folk bara slutar svara helt plötsligt, när man sitter o snackar (på datorn eller sms). O när man vet att personen i fråga fortfarande sitter framför datorn eftersom man ser att dom gör andra saker på typ facebook. Den andra saken som stör mig är när folk som ALLTID har sina mobiler med sig, o man vet att personen kollar sms så fårt hon/han får dem, när DOM ignorerar sms man skickar. Såntdär blir jag skitirri på. Godmorgon förresten.

Av Maria - 1 februari 2011 00:41

Tänkte bara säga godnatt, för nu är jag riktigt trött. Den här eviga förkylningen snor all min energi. Så jag ska faktiskt stänga av datorn och sova nu, för det är ju trotsallt skola imorgon. Börjar inte förrän 12.30, så det är awesome.


Ska drömma om Chad Michael Murray nu.. Godnatt alla fina!   


    

Ovido - Quiz & Flashcards